Κυκλοφόρησε μόλις από τις δυναμικές εκδόσεις Βακχικόν η νέα ποιητική συλλογή της Βιβής Κοψιδά-Βρεττού, με τον πρωτότυπο, ευρηματικό τίτλο: Χρηματιστήριον εποχών-Χαϊκού για πέντε γένη ανθρώπων. Βραβευμένη για το μέχρι τώρα έργο της η ποιήτρια, μας αιφνιδιάζει με ένα άλλο-ιδιαίτερο- είδος ποίησης, που εγκαινίασε στην Ελλάδα ο Γιώργος Σεφέρης με μερικά χαϊκού που σύνθεσε (αν και είχαν εν σιωπή προηγηθεί κάποιες προσπάθειες).
Η Βιβή Κοψιδά, παραγωγική πάντοτε, στεγάζει σ’αυτό τον τόμο 280 περίπου χαϊκού, ένα ποτάμι λυρισμού και στοχαστικότητας, που συνδέει την ομορφιά της στιγμής στη φύση με την ανθρώπινη παρουσία στις πέντε «εποχές» της.
Είναι προσδιοριστική της ατμόσφαιρας που δημιουργεί η ποιήτρια σ’ αυτή την ποιητική της συλλογή, η φράση-μότο του Γιαπωνέζου λόγιου και κριτικού τέχνης Οκάκουρα Κακούζο (1863-1913): «…η τέχνη ν’αποκρύπτεις την ομορφιά ώστε να την ανακαλύπτεις αργότερα/η τέχνη να υπονοείς ό,τι δεν τολμάς να φανερώσεις».
Επιπλέον τα δύο κείμενα που υπάρχουν στο βιβλίο: η «Εισαγωγή σε…τοπία ποίησης»-μια αριστουργηματική φιλολογική προσέγγιση του λογοτεχνικού είδους του χαϊκού από τον Λευκάδιο Χερν αφενός. Και αφετέρου το επιλογικό κείμενο με τίτλο «Η άρπα», ένας υπέροχα πολύσημος μύθος για την αληθινή τέχνη, από Το Βιβλίο του τσαγιού του Κακούζο, ξεναγούν τον αναγνώστη –με τον φιλολογικό τους λυρισμό- στην ουσία της ποιητικής των χαϊκού και υπομνηματίζουν έμμεσα τα ποιήματα της συλλογής.
Το Χρηματιστήριον εποχών της Βιβής Κοψιδά-Βρεττού είναι μια ζωγραφική αναπαράσταση της ακαριαίας, στη σύλληψή της, φυσικής ομορφιάς και της ομορφιάς της σκέψης, ένα συγχρονικό πανόραμα που διαθλάται σε πολλούς κόσμους, σε πολλές εποχές. Είναι ακριβώς ό,τι ο Χερν είχε σημειώσει για την ιαπωνική τέχνη των χαϊκού: «Ο έπαινος προορίζεται για συνθέσεις που αφήνουν στο μυαλό το συναρπαστικό κάτι που δεν ειπώθηκε…»