Μορφές καλλίστων γυναικών
Μορφές καλλίστων γυναικών αναδυθήκαν από τα βάθη της αβύσσου. . .
Η άβυσσος σα μαύρο παραπέτασμα, σωριάστηκε· ρουφήχτηκε σα θάλασσα άσωστη (με ρόγχο) στα ενδότερα της.
Μορφές γιά μια στιγμή μονάχα· όμως αιώνια παρούσες, όλο φεύγαν στην άχρονη σιγή. . .
Τόσο μεγάλη ή λησμονιά
που γρήγορης πλημμύρας σκιά εσκέπαζε ένα πλατύτερο ουρανό.
Κύπτουσα η κυρίαρχη μορφή με ανάσα φλογισμένη.
Σαν από χαραμάδα δύσπνοιας βράχων αδρών βαρύς βραχνάς, περνούσε· ενώ μακριά,
ο ορίζοντας φλεγότανε
μεσ’ στη φασματική του πανδαισία.
Ο τρελός ιεροφάντης
Νάτος! Πάνω στα νέφη που φαντάζει κάποτε σκιερός και κάποτε
λευκάζων από φώς εσώτερο. Η αγχωμένη ανάσα, χρόνια φουσκώνει καί ποτίζει
μιαν άνυδρη ζωή.
Σχίζεται η πέτρα· τόση λησμονιά δέν την μπορούνε μάτια θαμπωμένα. Στην άλλη όχθη ταραχή:
Το ποδοβολητό των φαντασμάτων που φεύγανε στά πέρατα. . .
Αμφίδρομη η ανάσταση των φοβουμένων η ελπίδα φλογισμένη υψώνεται
που πότε ηρεμεί και πότε τρέμει κι’ ο σπόρος που έπεσε στη γη αρχίζει τα εντάφια όνειρα του.
Σύντοµο Βιογραφικό
Ο Πέτρος Μ. Μαριδάκης γενήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης και είναι οδοντίατρος το επάγγελµα. Υπηρετεί την Ποίηση για πολλές δεκαετίες και έχει εκδώσει 9 ποιητικές συλλογές και ένα πεζογράφηµα. Όλες ιδιωτικά εκτός µιας (Καστανιώτης) και του πεζού (Δωρικός).
Έργα: Ο θάνατος του φύλακα άγγελου, Μαέλστρομ, Η πύλη των ταύρων, Η τέταρτη ζωοφόρος, ο Μεγάλος υπνοβάτης, Πολυθόρυβη σιωπή, Αστρικό αρχιπέλαγος, Η λάθος ώρα του μεσονυχτίου, Καμιά αταλάντευτη περπατησιά,