Οδυσσέας
Αναχωρητής, ταξιδευτής, φυγόκεντρος. Αντικείμενο προσμονής ή και διεκδίκησης. Το άπιαστο και το φευγαλέο. Αλλά και Οδυσσέας, τρόπον τινά. Που αναγκάζεται να φύγει. Με μνήμες που ματώνουν. Με αποφάσεις δύσκολες. Αλλά και με ανάγκη προσαρμογής. Με ρίζες που τραβιούνται βίαια, για να μεταφερθούν σε άλλον προορισμό. Με λέξεις βουβές. Λέξεις που αρθρώνονται. Λέξεις που ουρλιάζουν.
«…αντικείμενο προσμονής ή και διεκδίκησης…»
Γυναίκα
Πολύσημη λέξη. Με όλες τις ιδιότητες και τις εικόνες που τη συνοδεύουν. Σαν ένα παζλ που αλλάζει κάθε φορά σύνθεση. Κομματάκι κομματάκι στήνεται το νέο πρόσωπο. Με τη σκιά του παλιού ή χωρίς αυτήν. Γυναίκα πειθήνια, αέρινη, καλλωπισμένη, και διεκδικητική και επαναστατημένη και ματωμένη. Γυναίκα μητέρα, τρυφερή, προστατευτική, αναγκεμένη, που κουνάει τον ομφάλιο λώρο μαντίλι αποχωρισμού.
«Δύο γυναικείες μορφές», πίνακας του Σάββα Χαρατσίδη
«…Κομματάκι κομματάκι στήνεται το νέο πρόσωπο. Με τη σκιά του παλιού…»
Αφή
Μία από τις αισθήσεις. Ίσως η πιο σημαντική, για μένα. Διερευνητική, ανιχνευτική. Ψαύει, δίνει και εισπράττει μηνύματα. Απαιτητική, συχνά διεισδυτική, αμυντική ή επιθετική, ερωτική ή και υπέρτατη έκφραση φροντίδας και αγάπης. «Εποχή αφής», έγραψα, και επιφάνειες αφής για μηνύματα απεγνωσμένα, και τα δάχτυλα στα μαλλιά, στα μάγουλα, στα χείλη, η αγωνιώδης αναζήτηση της αγάπης, πάντα.
«No Title Known» by Igor Rutte
Έξοχο! Συγχαρητήρια!