Δημήτρης Βαρβαρήγος: “Προμηθέας Εσταυρωμένος” στο θέατρο Αλκμήνη

Τρία χρόνια μετά τον πρώτο θεατρικό του μονόλογο "Αυτοκράτωρ Αδριανός", ο Χρήστος Λιακόπουλος επανέρχεται με το νέο έργο του "Προμηθέας Εσταυρωμένος". Η παράσταση στοχεύει να καταδείξει τον συνεχή αγώνα του…

0 Comments

Ελένη Λιντζαροπούλου ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ + tης Β. Αδάμου και Χρ. Σαμπανίκου στο θέατρο OLVIO

«Μια στερεοτυπική φάρσα από κουρασμένες λέξεις» Έτσι χαρακτηρίζουν, η Βίκυ Αδάμου και η Χριστίνα Σαμπανίκου, την παράστασή τους η οποία επιστρέφει για 4η χρονιά σε έναν ακόμη κύκλο παραστάσεων. Θέμα…

0 Comments

Χρ. Δ. Αντωνίου: Όλγα Χωμενίδου, Χλωμές πανσέληνοι (Ιστορίες για γυμνά κεφάλια), Εκδόσεις Εύμαρος, 2022.

Από το τραύμα στην ποίηση.   Η Όλγα Χωμενίδου σπούδασε, όπως με πληροφορεί το εμπροσθόφυλλο της εν τίτλω ποιητικής της συλλογής,  Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας και έκανε μεταπτυχιακά στη…

0 Comments

Μαρία Μαλεγιαννάκη: Μέλπω βαθιά. Μυθιστόρημα, Σελ.: 216, Εκδόσεις 24γράμματα

 Ξαπλωμένη στο δωμάτιο 29, το σύνορο της ανέμελης νιότης, η Μέλπω ονειρεύεται να μπει στο άβατο του περίφημου κάστρου της Πατησίων. Ανίδεη αρχικά για το τι θα σήμαινε κάτι τέτοιο,…

0 Comments

ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ Η Γιασμίν, ο Άχμεντ και Ιζάρ ο μικρός τους γιος. Εκδόσεις Μικρή Άρκτος

ΤΙΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ;   Ρωτούσαν οι φωνές των γερόντων τα καλοκαίρια Έβρισκες κρυψώνα στις πικροδάφνες Πίσω απ’ τις καρέκλες στο καφενείο του πάρκου   Πάντα σε ξάφνιαζε η βραχνή ερώτηση…

0 Comments

Στέργιος Πουρνάρας: Διονύσης Στεργιούλας, Στο ίδιο δωμάτιο, θεατρικός μονόλογος, εκδ. Νησίδες, Θεσσαλονίκη, 2022

Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΜΟΙΡΑ ΜΙΑΣ ΑΔΟΞΗΣ ΑΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣ ΠΟΙΗΤΡΙΑΣ                    Ένα χρόνο μετά το μακροσκελές και πολύ ενδιαφέρον και πρωτότυπο ποιητικό έργο Το παράδοξο του ζην, όπου πραγματεύεται την…

0 Comments

Κλεονίκη Δρούγκα: Ξεκάθαρο κρύο. Εκδόσεις Μανδραγόρας

Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΕΣΑ ΤΗΣ Ανοίγει την ντουλάπα ντύνεται με τα κύματα στολίζεται στον καθρέφτη γεμίζει κοχύλια η ματιά καράβι γίνεται φτάνει στα ξένα στα λιμάνια βγάζει τα ρούχα της αφρίζει…

0 Comments

Γιούλη Ζαχαρίου: ‘’Πίσω από τις θημωνιές’’ – ‘’Μέρες ξηρασίας’’

Μια ενδιαφέρουσα συγκυρία έφερε στις αίθουσες την σχεδόν ταυτόχρονη  προβολή δυο ταινιών από δυο χώρες γειτονικές, που βιώνουν μια παρανοϊκή συνθήκη: οι διεθνείς συσχετισμοί, τα δυτικοευρωπαϊκά και υπερατλαντικά συμφέροντα και…

0 Comments

Bάλτερ Πούχνερ: Το θέατρο των επιχειρήσεων.

Γνωστές τεχνικές σε νέες εφαρμογές.     Με το άρθρο αυτό θέλω να παρουσιάσω εν συντoμία μια νέα μορφή θεατρικής εφαρμογής, η οποία δημιουργήθηκε τα τελευταία είκοσι χρόνια: το “θέατρο…

0 Comments

Κωνσταντίνος Μπούρας: Η Βελανιδιά του Tim Crouch σε σκηνοθεσία Ανδρέα Γ. Ανδρέου με την Μαρίνα Αργυρίδου στον ρόλο της Υπνωτίστριας.

Πολλαπλά επίπεδα αφήγησης συναρπάζουν τον/την/το θεατή στο BIOS.   «Το θέατρο τού μέλλοντος θα είναι διαδραστικό, αλλιώς θα πάψει να υπάρχει», έγραφα προφητικώς πριν πολλά χρόνια και να που επαληθεύτηκα.…

0 Comments

Δημήτρης Γαβαλάς: Κοινωνικές Θεωρήσεις για τον Αριθμό

Για τον Hersh τα Μαθηματικά υπάρχουν και είναι πραγματικά μόνο ως τμήμα του ανθρώπινου πολιτισμού. Αν και φαίνονται αιώνια και αλάνθαστα, συνιστούν κοινωνικό - πολιτισμικό - ιστορικό φαινόμενο. Τα ερωτήματα…

0 Comments