ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ: Κυματωγή, σφουγγάρι, λύνεται η γλώσσα
…
Τ’ ανύπαρκτου χρόνου τα υπαρκτά Αγρυπνώ με ήχους σιωπής στη νύχτα του αμετακίνητου χρόνου. Ροή νερών απόμακρου ποταμού εκεί και του ρολογιού της πόλης ψηλά στο λόφο που, βαριεστημένο,…
ΣΥΓΧΡΩΤΙΖΟΜΕΝΗ ΜΕ ΑΓΓΕΛΟΥΣ Είχα κουραστεί να είμαι γυναίκα, μ' είχαν κουράσει τα κουταλάκια και τα βαζάκια, μ' είχαν κουράσει το στόμα και τα στήθη μου, μ' είχαν κουράσει τα καλλυντικά…
μια φορά κι ένα καιρό χωρίς ιμέιλ σκάιπ έξυπνα τηλέφωνα χωρίς καν υπερατλαντικές πτήσεις Άνοιξη 1952. Την ησυχία του πρωινού ξαφνιάζει το κουδούνισμα. Ζωηρό. Τρεις φορές. Τρέχω…
Όλα τα δέντρα φορτωμένα φύλλα Ανεπίδοτα μηνύματα Όλες οι πέτρες με ιερογλυφικά Αρχαίες υποθήκες, αμετάφραστες Οι νύχτες όλες οιωνοί Της Νύχτας, ανερμήνευτοι Πουλί με νεύμα αδιόρατο χαράζει τα…
ΠΡΟΦΙΛ Αγαπητοί αναγνώστες, έχουμε την τιμή να φιλοξενούμε έναν φίλο – με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου – του “Περί ου” μας. Ο ζωγράφος Γιώργος Κόρδης συνομιλεί μαζί μας για…
Συνοψίζοντας, λοιπόν, τα όσα εξετάσαμε, μπορούμε να πούμε ότι όλα τα δάχτυλα του Μάνθου δεν είναι ίσα – του χεριού, διότι για τα δάχτυλα του ποδιού δεν έγινε λόγος. Εξαρχής,…
Όλα ήταν κανονισμένα. Το σπίτι μοσχοβολούσε, τα στρωσίδια καθαρά, οι διάδρομοι πάνω στα χαλιά για να μη λερωθούν μέχρι την Ανάσταση, τα κεντήματα κολλαρισμένα, όλα ταχτοποιημένα, στη θέση τους. Οι…
Η Παρασκευή Κοψιδά Βρεττού είναι Λευκάδια. Σπούδασε Φιλολογία στα Γιάννενα, πήρε διδακτορικό στην Αθήνα υπηρέτησε στη Δημόσια Εκπαίδευση ως φιλόλογος και ως Σχολική Σύμβουλος. Εν ολίγοις εξάντλησε όλες τις βαθμίδες…
Η ΣΤΗΛΗ ΑΡΓΕΙ ΛΟΓΩ ΠΕΝΘΟΥΣ ΠΕΝΘΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΥΑΙ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΡΦΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΕ…
1 «Όλα καλά καλέ μου;» «Αμέ! Μια χαρά!» Ο Άλκης μου χαμογέλασε γεμάτος προσμονή. Το κεφαλάκι του που είχε γίνει εντελώς άτριχο απ’ τις ασταμάτητες χημειοθεραπείες έγειρε προς τα πίσω,…
Ξεφυλλίζοντας το βιβλίο της Πελαγίας Κυριαζή διαπιστώνω ότι αποτελεί από μόνο του ένα έργο τέχνης. Λόγος, εικόνα μαγική, αφή, υφή. Ο αναγνώστης δημιουργεί μια ξεχωριστή σχέση με αυτό˙ μπορεί να…